Thursday 28 April 2011

Around the corner

So I finally found the time to make photos: in my study breaks at school... therefore the crappy backgrounds. I entered a "just put me in a corner or let people pass me by while I strike a pose for my blog" phase, please bare with me for a while :):)

Am gasit in sfarsit cand sa fac poze în pauzele de la facultate ... deci, fundalul pozelor e nasol. Am intrat într-o noua etapa: "pune-ma intr-un colt sau lasa oamenii sa treaca prin spatele meu in timp ce eu adopt pozitia pt poza", va rog sa incercati sa ma suportati asa momentan :):)
 
 
shorts - George; boots, cardi & lace top - MiniPrix; hat & ring- Meli Melo; 
pearls from my bf & some old vintage necklaces

1 comment:

  1. Imi place blogul tau, e foarte fresh si funky <3 keep up the good work :D

    Check my blog too if you want and follow back : http://ablogwithus.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...